Klocki lego
Klasa 3a w grupach buduje karuzelę. Dzieci dobrze znają już sposób korzystania z instrukcji, składają budowle z wielu elementów. Praca sprawia uczniom przyjemność.
![praca_w_zespole_nad_karuzela.jpeg [720x1280]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1319/cms/szablony/103586/zdjecia/orign/praca_w_zespole_nad_karuzela.jpeg)
![budowa_karuzeli_wg_instrukcji.jpeg [720x1280]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1319/cms/szablony/103586/zdjecia/orign/budowa_karuzeli_wg_instrukcji.jpeg)
![praca_zakonczona.jpeg [1280x720]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1319/cms/szablony/103586/zdjecia/orign/praca_zakonczona.jpeg)
Nauka przez zabawę
5 i 12 stycznia 2024r. uczestnicy koła informatycznego budowali i programowali z Lego Spike Prime. Uczniowie projektowali prototyp sejfu, skoczka oraz inteligentnego roweru. Było mnóstwo emocji i sportowej rywalizacji, szczególnie przy programowaniu rowerów.
Zestawy Lego Spike pomagają odkrywać świat poprzez praktyczne doświadczenia oraz udział w kreatywnych wyzwaniach.
![budowa_prototypu_skoczka.jpg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1319/cms/szablony/103586/zdjecia/budowa_prototypu_skoczka.jpg)
![budowa_robota.jpg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1319/cms/szablony/103586/zdjecia/budowa_robota.jpg)
![budowa_sejfu.jpg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1319/cms/szablony/103586/zdjecia/budowa_sejfu.jpg)
![programowanie_robota.jpg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1319/cms/szablony/103586/zdjecia/programowanie_robota.jpg)
![roboty_zaprogramowane_do_wyscigu.jpg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1319/cms/szablony/103586/zdjecia/roboty_zaprogramowane_do_wyscigu.jpg)

