18 lutego uczniowie z klas 4-8 po raz kolejny uczestniczyli w lekcji multimedialnej w Kinotece organizowanej przez Centrum Edukacji Filmowej. Zajęcia te realizują treści odnoszące się do edukacji medialnej ujętej w podstawie programowej kształcenia ogólnego. Tym razem podczas niezwykłej lekcji uczniowie wtajemniczeni zostali w świat reklam. W trakcie zajęć poznali definicję reklamy i jej podstawowe elementy, przeanalizowali środki językowe wykorzystywane w reklamach, dowiedzieli się, czym jest product placement, jak stworzyć chwytliwy slogan reklamowy, zobaczyli kulisy powstawania reklamy oraz odkryli, jak ważna jest rola reklamy społecznej. Zwieńczeniem zajęć była prelekcja filmu:
- w klasach 4-6:Tajne stowarzyszenie z dzielnicy Supilinn
- w klasach 7-8: Biała jak mleko, Czerwona jak krew.
„Lekcja w kinie" to program edukacyjny realizowany pod honorowym patronatem Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej i rekomendowany przez rzeczoznawców Ministerstwa Edukacji Narodowej. Stanowi niezwykle atrakcyjną formę zdobywania wiadomości, świetnie łącząc edukację z rozrywką.