Nauczyciele na godzinach z wychowawcą przeprowadzili warsztaty pt. "MOJĄ SUPERMOCĄ JEST..."
Uczniowie wykonywali prace plastyczne pt. Moją supermocą jest …. , a następnie opowiadali o swoich supermocach.
------------------
![drzewo_talentow_swietlica_2025__1.jpg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1319/cms/szablony/108001/zdjecia/drzewo_talentow_swietlica_2025__1.jpg)
Moja supermoc to….
Temat supermocy w klasie pierwszej zrealizowałam poprzez temat To My-1a!. Dzieci w czasie zabawy ruchowej dokonywały autoprezentacji pt. „To potrafię”, a inni odgadywali w czym kolega /koleżanka czuje się najlepiej, co potrafią robić najlepiej, jakie są ich supermoce. Posłużyłam się tekstem literackim Kto jest taki jak ja. Dzieci rysowały swoje supermoce. Zrobiłam z dziećmi promyczki podobnych mocy. Wykorzystałam zabawę –zgadywanki Zgadnij o kim mówię z wykorzystaniem informacji zdobytych podczas wcześniejszych zadań. Na zakończenie zajęć dyskutowałam z uczniami na temat: Lepiej się różnić, czy być podobnym w supermocach? Wykorzystane metody to: scenki pantomimiczne, techniki dramowe, dyskusja. Mówiąc o swoich supermocach, uczniowie prezentowali jednocześnie swoje zainteresowania i umiejętności. Ktoś dobrze rysuje narysowała to jako swoją „supermoc”, jeśli lubi rozwiązywać zagadki logiczne— to też potraktowałam to jako wyjątkową zdolność. Celem działań było pomóc uczniom dostrzec swoje unikalne cechy i znaleźć podobne wśród rówieśników, a w dalszym celem inspirować do dalszego rozwijania pasji.