Nauczyciele na godzinach z wychowawcą przeprowadzili warsztaty pt. "MOJĄ SUPERMOCĄ JEST..."

Uczniowie wykonywali prace plastyczne pt. Moją supermocą jest …. , a następnie opowiadali o swoich supermocach.

------------------

W naszej szkolnej świetlicy powstało wyjątkowe drzewo: Drzewo Talentów! 
Dzieci z kl. I-III z zaangażowaniem tworzyły kolorowe liście i kwiaty, na których zapisały swoje talenty – od rysowania, śpiewu i sportu, po gotowanie czy rozwiązywanie zagadek.
To barwne drzewo to nie tylko piękna dekoracja, ale przede wszystkim sposób na poznanie siebie i wzajemne docenienie swoich mocnych stron. 
Jesteśmy dumni z kreatywności i różnorodnych zdolności naszych uczniów!
Jeśłi ktoś jeszcze zechciałby dołączyć swoją SuperMoc - zapraszamy! Drzewo wciaż rozkwita!
drzewo_talentow_swietlica_2025__1.jpg[small]
-----------------------------------

Moja supermoc to….

Temat supermocy w klasie pierwszej zrealizowałam poprzez temat  To My-1a!. Dzieci w czasie zabawy ruchowej dokonywały autoprezentacji pt. „To potrafię”, a  inni odgadywali w czym kolega /koleżanka czuje się najlepiej, co potrafią robić najlepiej, jakie są ich supermoce. Posłużyłam się tekstem literackim Kto jest taki jak ja. Dzieci rysowały swoje supermoce. Zrobiłam z dziećmi promyczki podobnych mocy. Wykorzystałam zabawę –zgadywanki Zgadnij o kim mówię z wykorzystaniem informacji zdobytych podczas wcześniejszych zadań. Na zakończenie zajęć dyskutowałam z uczniami na temat: Lepiej się różnić, czy być podobnym w supermocach? Wykorzystane metody to: scenki pantomimiczne, techniki dramowe, dyskusja. Mówiąc o swoich supermocach, uczniowie prezentowali jednocześnie swoje  zainteresowania i umiejętności. Ktoś dobrze rysuje narysowała  to jako swoją „supermoc”, jeśli lubi rozwiązywać zagadki  logiczne— to też potraktowałam to jako wyjątkową zdolność. Celem działań było pomóc uczniom dostrzec swoje unikalne cechy i znaleźć podobne wśród rówieśników, a w dalszym celem inspirować do dalszego rozwijania pasji.